2 oktober - 22 juni

Min första semester på jag vet inte hur länge, har hållit ett tempo på vad som skulle motsvara 140 km i timmen på en bilväg. Men nu sitter jag här, sista semesterveckan och som jag njuter. Fick ett plötsligt infall att kolla in bloggen och skriva lite. Att sammanfatta livet ända från oktober tänker jag inte ge mig på (åtminstone inte en timme före kvällens äta-ute-planer), tänker jag tillbaks i rewindtempo så är det ganska mycket som har förändrats. Jag trivs med tillvaron. Sitter just nu i min nya lägenhet vid mitt lilla datorbord, Polly snoozar i soffan bredvid mig och solen skiner in en aning. Det är tydligen midsommar i veckan. Jag blir alltid stressad av såna där högtider där man "måste" en massa. Förutom julen, julen gilllar jag innerligt. Jag blir opeppad på att festa om det förväntas av en, då vill jag inget annat än att stänga in mig i en halvmörk lägenhet och se på film. Fast, denna midsommar kommer min kära E upp och det förgyller definitivt dagen. Ok, måste börja göra mig i ordning. Morgonrock på stan ska tydligen inte vara någon hit. På återseende!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback