Stressgalen

Jag har minst ett halvt ton kurslitteratur att läsa och dagarna bara försvinner. Igår planerade jag att imorgon (läs idag), då j*klar ska jag få ALLT och lite därtill gjort. Nu är klockan snart tre och jag har inte läst mer än några kapitel. Det tar en stund att vakna, sen är det hundar som ska ut i regnet, mat som ska handlas och telefoner som ringer. Ikväll blir det trevligheter som är inplanerade för flera dagar sedan så det är då definitivt inget som ska ställas in. Okej, bara att köra på..



Bild från Höga Kusten-road trip i somras.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej gumman!

hur mycket har du kvar av studierna nu, inte så länge va?



kram!

Postat av: Katja

Bara måsten heeela tiden. Vet hur det är :P Sitter här med en hemtenta... Måste bara läsa lite bloggar först ;)

2009-09-22 @ 19:11:09
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Lite nyfiken bara, är det socionom du läst till? Är själv lite sugen att börja plugga igen och funderar på det eftersom jag vill jobba med människor men vet inte riktigt. Kommer bli tufft att plugga utan lån med barn och ett jobb men jag är sugen att testa iaf :)

2009-09-22 @ 21:21:18
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback