Söndag 25 januari

Det är snart februari och jag hoppas innerligt att det blir en lugnare månad än den som är nu. Det är så mycket upp och ner på alla sätt och vis att jag är alldeles matt. Trött hela tiden, men hinner inte sova. Stora förändringar på gång och jag har ingen aning om hur det kommer bli, kommer kännas.

Vi börjar bli klara med packningen. Helt otroligt vad mycket saker som har funnits på de här 84 kvadratmetrarna. "Bara" städningen kvar nu i veckan sen flyttas det om knappt en vecka. A och Nikki till Skåne och jag till nya lägenheten, där jag tack och lov får sällskap av E och Pollyplutt. I fix, I fix...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur är det med dig?

så du behåller inte vovvsingen? Eller det var A´s hund?



ja den filmen är superbra, rekommenderar verkligen den.



Jag hoppas att du har vänner o bekanta runt omkring dig nu om det känns tungtt :) Men det blir bättre!!!



Styrkekramar!

Postat av: Laura

Visst fixar du det vännen! :) kramkramkram!

2009-01-25 @ 22:24:10
Postat av: Katja

lillpollyplutt då!



måste kännas jobbigt att bryta upp.



Sjukt mycket saker samlar man på sig iaf, ni har ju en större lägenhet än oss, vill inte tänka på hur kul man skulle ha om allt skulle packas ner!

2009-01-25 @ 22:34:21
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Linda

Har läst din blogg ett tag, mailade bla om NY.



Tänkte bara skicka lite styrkekramar!

Sköt om dig!

2009-01-26 @ 10:06:00
URL: http://ventileringar.blogspot.com
Postat av: Sanna

You can do it! Fan, du är ju nästan norrlänning nu, en hård jävel med andra ord!

Februari kommer bli gräjt!

Kram

2009-01-26 @ 10:18:07
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lider med dig. Går in här varje dag i hopp om att det blivit bättre men det blir ju inte så :(

Men du fixar det, man klarar mer än man tror och katters kloka sällskap är inte att underskatta :)

Kram

2009-01-26 @ 22:59:11
Postat av: JoHo

Jag tänker på dig allt som oftast och hoppas att du trots allt har det lite bra! Polly kommer bli supersällskap ju (men jag förstår om det känns jobbigt att inte bara separara från A utan även Niki :S) Februari KOMMER bli bättre än januari :D

2009-01-27 @ 21:24:19
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

februari kommer säkert bli mycket bättre för dig, när saker och ting kan få ett ordentligt avslut och du kan börja om på nytt!

jobbigt med djuren också, att behöva skiljas från dom!



kram

2009-01-27 @ 23:41:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback