Packar

Hela dagen har gått till packning bortsett från en promenad i vintervädret med L och Nikki. Jag kan inte begripa vart allt skräp kommer ifrån, och VARFÖR vi inte har kastat det tidigare? Det är mängder med tomma kartonger, köksprylar gömda längst in i skafferiet, gamla sunkiga skor som inte använts på två år.. Fast egentligen ska jag inte klaga, jag njuter av att rensa, slänga och bli av med saker. Det känns befriande och skönt.

Pollyplutt far fram och tillbaks mellan kartonger och lådor, förmodligen i tron om att vi håller på att bygga en stor lekplats till henne.



Här på besök hos L och Max för ett tag sedan

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söt hon är!!

Ska du bo kvar, eller du ska flytta till mindre?

Skiljs ni som vänner?

Postat av: Katja

aaaa, pollyputt :) Jag är faktiskt ganska duktig på att rensa, ibland! Så skönt o bara göra plats :)

2009-01-20 @ 18:49:04
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch jag ska inte klaga jag har ingen packning att göra då jag kommer hem trött, grinig och har ont. Ska smyga med mig en papparazzi som kan smyg ta kort på henne. Oj oj du skulle bara veta haha

2009-01-22 @ 20:27:53
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback