Matt

Inte nog med all mental röra på sistone, nu har jag dessutom blivit sjuk. Det började med lite hosta - nu ligger jag på soffan med feber och har fått ställa in kvällens inflyttningsfest. Känner mig väldigt vek och ynklig, det gör ont i kroppen och jag är konstant trött. Saknar Nikki något enormt nu när jag ligger här som ett kolli.. min lilla fluffbebis. Hade behövt hundgos just nu. För att fortsätta klagandet: vad är grejen med kvällens låtar i Mello? Tycker inte att en enda vart bra. Riktigt boring. Jag håller fast vid favoriten från förra veckan (Måns of course). Åter till min stora kanna med svart vinbärs-dryck..



Älskade lilla puff, blir tårögd bara jag ser bilder på henne nu i mitt superkänsliga tillstånd

Kommentarer
Postat av: Anders

Förstår att du saknar henne. Även du är saknad av oss!

2009-02-22 @ 04:07:14
Postat av: Ellinor

älskade anna. Vill skicka dig en stor kram! du är stark o fixar det här. tänker på dig..

2009-03-21 @ 13:58:27
Postat av: Sandra

åh så söt :)

Postat av: catta

Hon är ju för söt :)

2009-05-07 @ 20:48:32
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback