Le vacation

Jag har antligen semester och befinner mig i en stad dar husen ar hoga och luften ar het. Ater stora mangder mat (sa langt ifran GI man kan komma), shoppar och leker turist med kameran i hogsta hugg. Igar var vi ute och at en enorm maltid och drack ol i enlitersglas, idag-dagen ar alltsa lite gaspig men det finns ingen tid for att sova bort dagarna. Alldeles strax ska det bakas swedish kladdkaka med gradde till fodelsedagskalas. Och snart, snart.. far jag traffa min alskade lillfluff. Med till Umea ska hon sen och det ar jag forstas valdigt lycklig over!

Kommentarer
Postat av: JoHo

Det låter som en HÄRLIG semester du!! Njut ordentligt!

Postat av: Katja

låter mums med kladdkaka :)

2009-08-16 @ 20:13:01
URL: http://heysugar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback