Tandläkarn, kväll, besök och O´learys

Då vart den första tandläkarvisiten avklarad. Fy! Satt/låg som på helspänn hela tiden. Det vibrerade i hela huvudet av borren, luktade suspekt och skvätte vatten över hela huvudet. Efter en halvtimme sådär slutar han borra och förklarar för mig att det kommer krävas en rotfyllning. Men det kunde vi inte göra då utan måste ta en annan gång. Plus minus noll liksom, fast rent ekonomiskt minus ytterligare 2000 kronor. Efteråt var jag så knäckt över min tandsituation att jag bara kunde skratta åt det.

Mötte upp S & L för tröstshopping på Lindex och Lagerhaus följt av en riktig brakmiddag på O´learys. Detta är ungefär fyra timmar sedan och jag är fortfarande proppmätt.

S sover här inatt, så vi har suttit på soffan inlindade i filtar, sett på Idol och myst med fluffarna. Kram på er och godnatt när det är dags!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Åhh..varför kan inte tandläkaren betala för att man ska komma dit ist? Huu..hatar att gå dit och dessutom betala flera tusen;)!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback