Slemmig spagetti och avslagen Ramlösa

Efter en hel del velande mellan fest 1 och fest 2 blev det den ena följt av dans på Rex. Det är med vissa undantag det enda stället jag går ut på har jag kommit underfunn med. Musiken är (i mina öron iaf) överlägsen där, och det gör mycket när man är ute just för att dansa. Sen träffar man nästan alltid folk man känner där med, vilket är en klar fördel också.
Vid ett-tiden fick jag ett akut sug efter pommes med smältost och var tvungen att ordna det alltså! Snubblade ut till Frasses och så kom A med gröna faran och hämtade mig sen. Idag har vi alltså här hemma en styck sjuk karl, en bakfull jag, en trött katt och en överpeppad hund. Får se vad det kan bli av det hela.. jag kurerar bäst jag kan med spagetti, kaffe och en gammal 1,5 liters Ramlösa kaktus. Och hur mår du idag?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

betalar du in omgående så ska du ha det innan helgen =)

Postat av: Petra

Frasses...ååh. Väcker minnen! Kan de inte öppna ett Frasses i Uppsala? Eller Stockholm åtminstone? Snälla...

2008-09-21 @ 16:15:59
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback