Hej kära blogg!

Dagen har gått på i ett, hade en tretimmars föreläsning i förmiddags, därefter var vi iväg och handlade lite nytt i till lägenheten, hem och vila lite, iväg på Tisdagsbuffé på Corona med Kickan och Åsa. Nu är jag hemma på soffan och har ett splitter nytt avsnitt av Gossip Girl att se på. Är tokigt mätt, det vart pizza, köttfärs, kycklingklubbor, sallad, paj.. ja name it. Både en Fanta och en liten öl på det och jag känner mig sprickfärdig. Det är bland annat sådant här som är så härligt med att vara student. Jobbar man heltid orkar man inte göra mycket annat än att gäspa en vardag kväll. Jag passar på att njuta nu!

Vi såg att det var en massa rea på Jysk och tog oss dit för att köpa en spegel som vi spanat på innan. Värsta stora och jag tycker den är så FIN med det vita snirkliga. 350 kostade den på halva priset. Vi hittade också en liten hylla som vi satt i vardagsrummet istället för ett litet bord som inte alls har passat in där.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad ljust och fint ni har det!



Håller med om att Ikea säkert skulle tjäna storkovan i Umeå. Räcker ju bara med att konstatera vilken kioskvältare Ikea i Happis blev =)

Postat av: Lars-Jörgen

Guuuuud vilken fräsiga kläder, dom skulle frugan passat i.

2008-09-02 @ 21:58:40
Postat av: teddy

Det där var riktigt dint. Älskar de vita färgerna och man får verkligen lantlivskänsla över hemmet.

Är det en pilatesboll jag ser där borta???





Nu ska jag sova.

Dagen har bara försvunnit.



godnatt kramis på dig

2008-09-02 @ 22:02:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket fynd med spegeln! Skulle också vilja ha en sånn jättestor :)

måste va intressant at tjobba med barn, har ni mycket praktik?

Jodå, jobbet är helt okej, tack vare trevliga arbetskamrater o så, men inget jag vill ägna hela mitt liv åt!

2008-09-02 @ 22:04:03
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Ellinor

grym mspegel ju!

2008-09-04 @ 18:58:14
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback