Festdag

Nu börjar vi bli någorlunda klara här, vi har vart och handlat (hittade även en jättefin kjol som jag tänkte ha på mig ikväll), det är helt okej städat och jag ska mest fixa iordning mig sen sätter vi oss ner och tar den första drinken.

Var på Ica Maxi där också resten av Västerbotten befann sig idag, finns det knappt några kundvagnar kvar då är det MYCKET folk. Jag roade mig med att sätta i diverse saker i Mister O's korg, men ingen stannade kvar så långt som till kassan. Attans! För att göra det riktigt enkelt för oss gick vi inom McD. Där var det kaos. Jag beställde cheeseburgare, sidesallad och Sprite. Läsken och salladen var slut, och burgaren blev fel burgare. Sugrören var slut dom med och längs väggarna stod berg med gamla brickor. Myspys.

Jag återkommer sen om jag hinner med en kvällens utstyrsel ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mcd´s cheeseburgare, är godast! :)

Postat av: Marie

Hehe ja men istället är jag i Östersund och just nu med världens beslutsångest om jag ska gå ut ikväll eller inte. Det är inte lätt alls! Blä :P

2008-09-27 @ 16:18:41
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: lovebirdie

Ja, tofflorna är jättegosiga och supervarma, kanske för att materialet är ganska så plastigt, lite fleeceaktigt nästan. Men helt klart värda 150-200 spänn.

Naturligtvis kommer vi ikväll. Vill ni blommor, vin eller choklad? :)

2008-09-27 @ 18:03:19
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback