Eastern promises & måndag

Hade en helkväll med tv'n igår. Vi såg först Eastern Promises med Viggo Mortensen och Naomi Watts. Bortsett från lite väl mycket blod så tycker jag att den var riktigt bra. Om du gillar Mr Viggo kan jag avslöja att du får se VÄLDIGT mycket av honom. Sedan fick jag tre nya avsnitt av Top Model säsong 11. Mycket spännande! Någon mer som ser på det?

Idag: sen morgon med planer om att läsa, träna och städa. Beställde några böcker för flera dagar sedan (skolböcker) som aldrig kommer. Tog tom betald frakt för att få dom SNART men icket.. Aja, har någon bok hemma att läsa så länge. Dags att komma igång!


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, jag gillade inte alls den där Eastern Promises, alldeles för våldsam för mig. Kan inte Viggo vara med i trevligare filmer?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback