And the hearts all over the world tonight..

Med With You som ringsignal har jag den på huvudet jämt och ständigt.. la la la. Jag tycker att den är så trivsam att om det ringer när jag sover så vaknar jag till för en liten liten stund och somnar sen om nöjt till musiken i mitt öra. Tur att jag inte har den som väckarklockssignal då alltså.

Idag har varit en lugn och pysslig dag. Skola, tvätt, hemmamanikyr, hundpromenader och bläddrande i nya numret av Amelia. Men just det, vi var i den nya klädbutiken D&D här i stan (ursäkta, utanför stan). Otroligt mycket fancyschmancy av olika märken. Jag blev mest deprimerad att jag inte hade råd att shoppa massor med tusenkronors tunikor & koftor så jag försvann ner till Intersport där jag istället fyndade ett par mysiga Nike-mysbyxor för inte ens 200 kronor.

Imorgon ledig, så idag "fredag", nu med kaffe och glass!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh är det affären ovanpå sporthuset?

Postat av: JoHo

Mysdagar som din idag rules... lite av varje liksom. Och eh, kaffe och glass, guuud vad gott! I gotta go leta i frysen ;)

2008-09-25 @ 21:19:58
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Petra

Bra låt! Måste byta ringsignal...



Apropå Monki - nej, jag tror inte att de har någon webbutik, vilket är synd.

2008-09-25 @ 21:27:26
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Lajnus

Haha dom där byxorna följde också med mig hem :) Vilken färg blev det för dig? puuuuuss

2008-09-25 @ 22:21:32
URL: http://slajna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback