9 september

Jag längtar så efter att SOVA UT. Vi börjar 9 varteviga dag och då får jag inte mitt sömnbehov tillgodosett. Det är ganska plågsamt i längden! Idag hade vi en utländsk gästföreläsare på schemat. Efter första timmen gick sådär 20 pers, efter andra timmen lika många till så mot slutet vart det ungefär inte många kvar och jag som också var sugen på att dra kunde bara inte göra det. När hon kommit hela vägen från andra sidan Europa.

Nu har jag 240 sidors läsning framför mig idag.. så 
better get the party started!


Kommentarer
Postat av: teddy

Hahah jag ser att du också festar till det med många sidor att läsa...Party party liksom...

Jag kan inte heller med att dra när de väl är där och föreläser...stackars människa liksom...



ps: det var en elektrisk motorsåg :)



lycka till med läsande.

nu ska jag återgår till min...

kramen

Postat av: e

Stackars föreläsaren, det är så pinsamt när det blir så uppenbart!



Jag längtar också till att få sova ut..men när blir det liksom..jullovet? Skiiiiitlänge dit ju!



KRAAMSEBOOO!

2008-09-09 @ 15:37:44
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Helena J

OOOOH, najs bag!! :-)

2008-09-09 @ 18:58:22
Postat av: anna svarar

Helena: Merci! Den fyndade jag på någon form av rea i en liten butik i Lund för ett bra tag sedan. Mycket trivsam :-)

2008-09-09 @ 22:50:28
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback