Sitta hemma en hel söndag utan att vara bakfull..

Har alldeles för mycket energi för att vara halv elva på kvällen. Hade lätt kunnat svida om och ge mig ut på en partyrunda om någon vart på! Ungefär så uttråkad är jag. Såhär måste det kännas att vara arbetslös, fast varje dag. Jag har iofs varit arbetslös en sommar kom jag på. Det var ungefär så här. Bara att man är ute mer än vad jag har varit idag. Även tåklorna är nu målade, jag har spaltat upp en massa punkter för kommande seminarium och så vidare. Kanske kanske kommer jag studsa upp imorgon bitti, så glad att jag bara ska ut ur lägenheten och se något annat än den välbekanta vyn jag har från soffan/ovanför diskberget!

ps. Låt mig förtydliga mig kring rubriken, det är alltså inte bakfyllan i sig jag saknar utan tröttheten som kommer med bakfyllan däremot.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl skönt o slippa det? :)

Postat av: Linda

Ja, de va längesen här också, och mums vad gott det var!! :)

2008-10-19 @ 23:03:57
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: katta

hehe ja man känner igen sig där! Satt inne hela dagen igår, kom ut strax efter nio på kvällen för att vandra dem långa 10 meterna till kiosken efter ngt sött för att sedan upptäcka att dem stängde kl 18.00 den kvällen!! Det var en putt katta som gick hem tomhänt :(

2008-10-20 @ 10:01:20
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Petra

Låter härligt att vara pigg och fräsch =)

2008-10-20 @ 13:21:46
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback