Le fredag

Vi har chillkväll med Idol här. Än så länge är Alice och Sepideh kvällens favoriter. Lars är skön med, hörde ni röstnings-hälsningen.. "glöm inte att rösta på de andra med" haha, härligt! Sen har vi en ny film med Uma Thurman som underhållning.. det är verkligen SKÖNT med kvällar i mjukisbralls, tischa och min stora soffkudde. Var på Efterpluggpub med ett gäng trevliga brudar från klassen efter dagens föreläsning. Har börjat komma i en sån där period att jag sörjer lite över hur kort tid det är kvar av pluggandet. Självklart ska det bli spännande att komma ut i arbetslivet, men samtidigt är det ett så skönt liv på många sätt man lever som student (som jag beskrivit flera gånger förut). Well well, jag är bara 24 än och kan plugga vidare ett bra tag till om jag så vill, faktiskt.

Dagens utstyrsel består av:
Koola Anna poloklänning
Stövlar från 59:an
Jacka Wear It
Väska Nuk nuk & skärp Stadium
Sjal & handskar - H&M och liten väskbutik i stan


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh hans hälsning till de andra var verkligen den bästa tycker jag. Omtänksam kille!!!

Vad fina ni två var ikväll då :) Niiki verkar helt fashinerad av dig :)

Hoppas ni också får en fin kväll.

kramis kramis

Postat av: Linda

va fina ni är :)

2008-10-10 @ 22:22:28
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Petra

MYCKET snygg jacka!

2008-10-10 @ 22:25:01
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Katja

Söt outfit idag! Jag har fegat med kjol länge, måste ta o köpa ett par strumpbyxor snart :)

2008-10-11 @ 21:52:00
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback