Holy moly

Det BLÅSER, det REGNAR och det blåser ännu mer! Tokväder till tusen. Ändå har jag släpat mig ut frivilligt hela två gånger. Först till bibblo för att låna kurslitteratur (gäller att ha framförhållning) och några skönlitteräros. Sen kände vi att vi behövde VÄRME så vi tog gröna faran till Iksu och solade. Så skönt så skönt, men de 9 minutrarna gick på ett kick och efter vad som kändes som max 2 minuter gick avkylningsinställningen igång och tiden var slut. Appropå surströmming, som jag tycker luktar så illa, solariedoft ligger banne mig inte långt ifrån äcklig-lukt-skalan där. Uhh. Bränd hud? Eller vad är det lukten kommer från?


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Helt gslet..och vi har varit ute heeela eftermiddagen.brr;)!

Postat av: Frida

Ja men du är ändå crazy! :P Javisst en fika dejt får vi snart fixa till.

2008-10-05 @ 19:36:44
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Petra

Usch ja, det finns en videobutik här i närheten som också har solarium. Tål verkligen inte den lukten...känns såååå 90-tal =)

2008-10-05 @ 21:09:17
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback