En torsdag i början på oktober..

Det här vädret alltså. Det kan inte bli värre.. det blåser som tusan, är iskallt och grått. Jag blir så otroligt trött av det. Vill bara låsa dörren, lägga mig framför tv'n och halvsova. Men icket! Lina har tvingat iväg mig på träning och sen vankas det även ytterligare en Nikki-promenad i rusket.

Vi var på djuraffären för att köpa lite grejs, där fick jag syn på världens snajsigaste klösträd. Ett sånt skulle alla katter haft! Synd bara att det kostar tokiga 4000 kronor.. (eller till och med ett par hundra över det).


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att gå i djuraffärer och titta :)

Aha okej! Va dom dyra? Riktigt snygga iaf!

Postat av: Katja

ooh vad nice! lite stort också kanske?

2008-10-02 @ 18:49:48
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback