Business and pleasure

Har knappt varit hemma idag. Vi förberedde inför dagens redovisning sen var det dags för långt seminarium. Hemom snabbt, S & P kom på en "fördrink" och så begav vi oss tillbaks till skolan för att se på Magnus Betnér. Sjukt mycket folk och som väntat en kul show. Allt mellan bajs och amerikansk presidenthistoria avverkades på 90 minuter. Jag är riktigt imponerad av hur han lyckas ha sån koll under hela den tiden. Och dessutom vara rolig.

Nu har min helg börjat. Finfint! Jag njuter redan.. får bara inte slappna av allt för mycket eftersom en hemtenta-aktig-grej ska vara klar tills på måndag. Aja, det finns en morgondag.. och en dag efter den..

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, han verkar inte ha några problem att kasta sig mellan teman =)

Postat av: Trädet

Hej, titta gärna förbi min blogg och kommentera om du vill:)

skulle va roligt:)

www.hejtradet.blogspot.com

kraam

2008-10-30 @ 22:40:31
URL: http://www.hejtradet.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback