Brevlådan full

Imorse vaknade jag av att brevbäraren stod och försökte trycka ner två påsar i lådan, Nikki vaknade till och började yla och skälla om vartannat, jag for upp för att se vad det var. Både paket från Gina Tricot och Nelly. En trevlig start på dagen! I påsen från Gina vart där klänningen och de grå strumpbyxorna. Klänningen passade fint och jag är nöjd. Från Nelly fick jag hem följande:



Nagellacket (från Barry M) har jag sett på Mary och det är verkligen jättesnyggt. Ögonskuggan ser nice ut med, men den mörka färgen vart lite ljusare än vad jag hade trott att den skulle vara. Snabb leverans från båda, ett stort plus!

Kommentarer
Postat av: Linda

satt de bra?

Postat av: Katja

oooh vad kul =)

2008-10-25 @ 19:20:48
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback