Tisdag och glad/ledsen dag för plånboken

I nästan en hel dag var jag rik. Nu är jag fattig. Åkte ner på stan och hundralapparna svävade mystiskt iväg.. mycket märkligt! Precis när jag shoppat "färdigt" upptäcker jag att jag tappat min handsfree någonstans på stan - bara att traska in på Telia och köpa en ny för nästan 200 kronor. Suck. Åhléns var första stoppet på stan, dom har gjort om och fått in flera nya märken såsom French Connection, Bzr, I.d, Origins. Kul med nytt men jag hade behövt en karta för att navigera där inne. Provade en så söt kofta som jag utan tvekan hade köpt om det inte vore för den himla ullen. Är så otroligt känslig för ull mot huden. I den här var det inte mer än 5% men ändå började det klia direkt. Men söt var den..


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja söt var den =) vad kul att de börjat med i.d på åhlens nu!

kram

Postat av: Petra

Vilken underbart söt kofta!

2008-11-26 @ 08:53:35
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback