Thörsdäj

Mitt hår är idag ännu kortare och BLONT. Gick tillbaks till frissan och sa att vad tusan nu när det väl är kort - gör det ordentligt kort, igår kändes det lite som någon mellanlängd sådär. Sen har Lina och jag roat oss med slingning under eftermiddagen. Vi trodde att vi var lite smarta när vi köpte dyra fancy slinghättor men fy f*n, det var inte lite svordomar som vrålades ut. Den satans luvan hade knappt några färdiga hål och plasten var tjock som kinesiska muren. Känns mycket ovant nu med nya frillen men bara jag får vänja mig blir det nog bra. Ni får nöja er med en suddig spegelbild idag osminkad och trött som jag är ikväll.

Idag är det alltså torsdag, vilket innebär fredag imorgon, vilket i sin tur innebär att jag är LEDIG! Ska dock plugga lite, och så blir det efterpluggpub för att fira in helgen. Fint.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ÅH vad fiiiiiin du blev i håret!!

kramar

Postat av: Frida

God damn kommer jag att känna igen dig i morgon tro :S

2008-11-27 @ 22:01:44
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjusigt! :D Kul att du tog i ordentligt när du ändå klippte kort :) Hejja!

2008-11-27 @ 22:53:58
Postat av: Elin

Gud vilken snygg frisyr!!!! APSNYGG

2008-11-28 @ 21:00:45
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback