Sliten

Det gick inte särskilt vilt till igår, men det hindrar inte mig från att vara både trött och sliten idag. Vaknade tokigt sent och fick kasta mig ut i snön på promenad med Nikki. Mötte K som var med igår, och en gammal klasskompis från Lund. Utanför min port. Nu är jag hungrig som en varg men har inget särskilt flottigt hemma. What to do, what to do?

Okej, så vidare på gårdagskvällen. 4 partyglada brudar kom sen, vi stannade ett bra tag på hotellet och gav oss sen ut. I lobbyn höll Thomas Di Leva, Thomas Järvheden, Björn Kjellman och "jultomten" på att checka in. Jag kunde inte låta bli att samtala lite med Di Leva. Var väldigt nära att börja sjunga Vi har bara varandra för honom men bet mig i tungan och frågade normala frågor såsom vad dom gjorde här och hur läget var. Ute på stan sen vart det packat med folk på alla vettiga ställen och kö överallt. Vi hamnade på ett place, drack en cider och då vart klockan närmre 1.30 plötsligt. Slutsats: man bör börja festa redan på morgonkvisten för att inte känna sig stressad. Eller, låt bli alkoholen och var pigg på söndagen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka underbara bilder!!

Postat av: e

haha, ni verkar ha haft kul iallafall ;)

2008-11-17 @ 12:41:55
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback