Nästan på forskarnivå ju

I och med dagens seminarium har jag nu 135 avklarade högskolepoäng. Grymt! Jag är stolt över mig själv! Nu har vi 2 dagars ledighet sen börjar nästan kurs. Precis lagom till att jag traskade hem från skolan ringde det från jobb så nu har jag "täckt upp" de lediga dagarna med jobb = pengar till tandläkarräkningar..

..och även till biblioteket! Så himla störigt. Eftersom min mamma jobbat på bibblo nästan hela mitt liv så är jag så van vid att hon tagit hem böcker och kunnat låna om hur mycket jag vill. Sen har jag UB som skickar ut påminnelser på mailen samma dag som en bok börjar bli försenad (och dessutom inte har något bötessystem). Anyway, fick hem en påminnelse idag då om två skitböcker som jag inte ens läst som är en månad för sena. Bahh. Det är lika med ungefär 53 miljoner kronor, minst. Så himla 90-tal att skicka ut viktiga saker per snigelpost.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Yey, jag har 175 p än så länge... det känns dock mest stressande för jag känner mig inte det minst klok för den sakens skull :D

Postat av: Frida

Så jag med mina 202p borde va professor då? :D

2008-11-03 @ 20:45:25
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Katja

dumma biblioteeek :P jag har typ bara 67,5 högskolepoäng ;)

2008-11-04 @ 09:26:21
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback