Igår

Klockan 16.15 kom pizzamannen med pizzor till K & M. Vi glufsade hungrigt i oss maten och började med drinkarna. 18.30 befann vi i oss sedan i lokalen för klassfesten, då var vi de första att komma. Drygt en timme senare fylldes lokalen med klasskompisar, lekledarna satte igång med stillasittande tipsrunda och musiklek. Tiden gick alldeles för fort och 22.00 vart vi tvungna att lämna stället. Som vanligt vid sådana tillfällen splittras alla och åker till tretusen olika ställen. För Angelica, Emelie och mig blev det Cover club. Jag har aldrig varit där förut, bara hört hur det är där - och ja, det mesta stämde, många 50+are och MYCKET folk men jag hade kul i vilket fall. Vi dansade loss till schlager och stod och hejade på Pernilla Wahlgren. Måste bara påpeka vilken fruktansvärd drink jag betalade 88 kronor för. Beställde en pina colada, smakade av den och höll på att spy. Bad om en ny, den smakade exakt lika vedervärdigt så jag gav upp och lämnade den där. Har aldrig smakat en så äcklig drink. När jag kom tillbaks till dansgolvet så var scenen alldeles tom. Ett perfekt tillfälle att sätta mig och få lite lugn och ro för att skriva sms, jajjamensan! Slog mig ner på en högtalare, då börjar folk glo väldigt suspekt på mig. Två sekunder senare hör jag en allvarlig röst ur högtalarna "du som sitter på scenen, gå genast ner". Jaha, och varför det? Då kommer Wahlgren-bruttan utsusandes och jag ahade. A kom en stund senare och hämtade mig. jag drack min Resorb och snarkade fram tills 12.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken underbar klänning!

Postat av: Marie

Tack :)

2008-11-09 @ 19:50:53
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Katja

resorb är bra skit =)

2008-11-10 @ 14:24:01
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh jag hade verkligen velat vara med men kunde inte fixa ngn skjuts till umeå... men ska verkligen försöka ta mig till saras partaj istället :)

2008-11-11 @ 20:57:57
URL: http://angeland.bloggspace.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback