Fredag 21 november

Det känns verkligen jätteskönt med helg nu, välbehövligt för den delen med. Veckan har som gått ovanligt långsamt, jag har sovit ganska dåligt flera nätter och inte känt mig helt peppad. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig fram tills söndag och göra precis vad jag känner för. Trevligt nog påbörjas helgen med födelsedagskalas ikväll. Ska snart sätta igång med tårtan och hitta en outfit för kvällen. Ska verkligen bli mysigt med kalas!

Igårkväll förvandlades jag tillfälligt till åldersgruppen 50+, satt på soffan insvept i en filt, bredvid mig ett glas rödvin och läste en god bok. Väldigt klyschigt men samtidigt väldigt avslappnande (och klyschor kommer ju såklart från någonstans). För mig är det verkligen livskvalité att ha möjligheten att kunna ta det riktigt lugnt och stänga ute allt annat för ett par timmar. Nu så, let's get the tårtmaking started! Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men du - det är inte så dumt att förvandlas till 50-plussare ibland, åtminstone inte för någon timme =)

Postat av: Helena J

Nu kunde jag inte hålla mig längre.

Var på Lindex idag och provade en likadan beige mysjacka som du har, och jag blev helt såld på den. Vad skön den var! Så jag får tacka för tipset!



Klickade hem den på Lindex hemsida, man får ju 30% rabatt där nu! :-D Wihoooo!!

2008-11-21 @ 18:50:25
Postat av: Anna

Helena: Visst är den! Jag tycker att den är helt perfekt som vinterjacka - varm, mysig och passar till nästan allt :) Grymt med 30% rabatt dessutom!

2008-11-22 @ 18:20:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback