Flytta!

Gick in och kollade på våra sidor och lägenheten är nu vår. Ringde snabbt som attans till dom som bor där nu och hasplade ur mig (läs vrålade) att vi bara MÅSTE komma och titta på den nu nu nu! Så vi traskade över den 50 metrar det är till huset bredvid, jag mycket nervös, och fick se vårt kommande hem. Den är helt okej! Ganska mysig till och med. Lite halvdanna färger på tapeterna och lite mörkare än vad vi har det nu, men det ska vi väl överleva. Det ska nog bli bra! Men ändå kan jag inte låta bli att vara lite virrig i tankarna "tänk om vi inte kommer trivas där", "tänk om vi kommer sakna vår nuvarande lägenhet" och så vidare. Det är ju faktiskt en omställning - förhoppningsvis en positiv sådan.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Visst är den! Love it!

Jag är nominerad till veckans blogg i en tävling, så gå gärna in på min blogg och klicka vidare till tävlingen om du tycker att jag förtjänar en liten röst.

Kramar!<3

Postat av: Petra

Jag brukar tänka likadant - OM jag nu skulle flytta, skulle jag KANSKE inte sakna min gamla lägenhet... Hm - bara att skaka av sig. Går nog över med tiden =)

2008-11-03 @ 22:50:25
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: najjo

DEt kommer säkert bli superbra tror jag!

2008-11-04 @ 07:59:20
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback