EPP i mitt hjärta

Min frisyr och jag, även A, drog på stan en vända efter inlämning av den individuella uppgiften. Herre min je vad folk där var. Äldre damer som stod före i kön och ville diskutera minsta lilla detalj på sina kuddar med expiditen trots en lång ringlande och otålig kö bakom. Tacka vet jag internetshopping.

Vid halv fyra drog vi till Corona för EPP. Det är så grymt bra bara. Buffé och en öl för 59 kronor. Sen blir det självfallet lätt att man fortsätter med en eller två öl till, vilket det absolut är värt för fredagsmys med trevligt folk och en trubadur i bakgrunden. Problemet är att man blir bakis redan vid den här tiden och känner för att sova. But no no, jag ska heja på Kevin kvällen lång. Såklart!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men vad fin du var i håret!

Postat av: Lovebirdie

Jättefint!

2008-11-29 @ 12:12:29
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback