En helt vanlig lördagsmorgon

Jag vaknar, sträcker på mig och en hund hoppar upp och slickar mig på näsan. Sen tar jag på mig morgonrocken, går jag upp och dricker ett glas Godmorgon blodapelsinjuice. Kokar och äter en skål med vattnig gröt och sätter därefter på datorn. Sen är det dags för kaffebryggaren att börja puttra och jag kan sjunka ner i soffan och chilla ett tag.

Hunddejten blev inställd tidigt imorse på grund av ovädret (alltså regnet) så nu vaknade jag sent istället. Har nu fyra timmar på mig tills festandet börjar. Funderar på vilka skor jag vill ha till min rosa klänning och vad det ska bli i dryckesväg ikväll.

Kommentarer
Postat av: Petra

Bläääh...vattnig gröt är väl inte gott? Hoppas kvällen blir bra!

Postat av: Katja

gjorde inte det? va synd då ;)

2008-11-08 @ 20:54:21
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är inte alls en helt vanlig lördag.. för det är min födelsedag, hurra hurra hurra :D

2008-11-08 @ 22:33:12
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback