At tha hotel motel Holiday Inn

Klockan fyra stod jag i min luffarutstyrsel (i detta inkluderat diverse väskor och påsar) på busshållsplatsen 50 meter hemifrån och kikade ut mot den fallande snön och väntade på den försenade bussen. En timme senare var vi på väg ner till bastun/relaxen med varsin öl i handen. Dörren öppnades och där inne satt tio halvnakna karlar. Inte pojkar, killar eller ens män, utan norrländska rediga karlar som pimplade öl och garvade högljutt. Inget hinder för oss tyckte vi och slog oss ner. Fick veta att dom var en herrklubb på partyresan efter ett antal försök i att komma fram till vad för gäng dom vart. Efter en öl och en kroppstemperatur på sådär 60 grader tog vi hissen upp mot rummet i vår bikinis. Hissen stannar, och utanför står tre grabbar "Hej hej" tyckte jag, artig som jag är. Dom i sin tur tittade mest förvånat mot oss. Två sekunder senare: "Men Anna, såg du inte att det var Andreas Johnson, den lilla!" Jag tror att vi är de enda icke-manliga gästerna här ikväll. Jag har precis lyckats byta Linas musik-som-jag-inte-kan-sjunga-med-till mot min braiga musik, så dags att fixa frillan och korka upp vinet.. ha en fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaha :) Niiice ;)

Postat av: Katja

Godmorgon :)

2008-11-16 @ 12:44:30
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

He he..du är ju för söt;)!

2008-11-16 @ 14:02:37
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Helena J

Men ÅH! Andreas Johnson! avis till tusen

2008-11-16 @ 17:24:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback