Var är alla?

Det har varit ovanligt lite besökare här på bloggen de senaste dagarna. Är ni ute och reser och har skoj? Eller dricker öl dagarna i ända kanske? Jag sitter på jobbet jag, det är väldigt lugnt och jag funderar intensivt på vart mina älskade kilklackssandaler har tagit vägen samt på någon lämplig middag för kvällen. Hur låter det med kyckling/curry-pasta? Till middagen blir det film, ikväll ska det inte göras alltför mycket som sagt. Imorgon däremot, är det party igen. Min lilla sockertopp Lina fyller 24 idag och hon ska firas med påmpa och ståt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag undrar också var alla har tagit vägen - slötrafik på bloggen.



Ja, du får passa på att handla massor av smink- och skönhetsprodukter i staterna - särskilt nu när dollarn är så låg. När är det nu ni åker?

2008-05-02 @ 19:02:34
Postat av: Frida

"alla" dvs jag :)sitter hemma och väntar på att det ska bli lördag så man får gå ut och partaja lite. Så.... hur känns det dagarna efter tentan?

Postat av: Wysteriia

Det är ju långledigt så många är nog ute på äventyr :)

2008-05-02 @ 19:26:58
URL: http://wysteriia.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är på äventyr i Uppsala men jag återkommer strax :P

2008-05-03 @ 03:32:26
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag tror också att många är bortresta eller så sitter de precis som mig och dricker vin/öl någonstans :)

Men jag är en trogen läsare förstår du så jag sviker dig inte :)



I sommar är jag ledig när vi är nere i Bulgarien och gifter oss på riktigt. Åker nästa månad :)

Du själv då???

Extra jobba eller bara slappa?



kramis och ha en fin lördag

2008-05-03 @ 11:02:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback