Tankar kring..

Tvätta när man är övertrött
Ingen bra idé. Mina annars pedantiska tvättspärrar släpper totalt och allt blandas. "Äh, vad spelar det för roll med 20 grader hit eller dit"

Varför tvättstugan luktar bajs?
Ja varför gör den det?

Dagens kvittobråk
När vi var på restaurangen trasslade babsmaskinen, jag slår in koden, väntar osv men det blir något fel. Jag drar kortet igen, slår koden osv. I förbifarten ber jag om kvittot, ifall banken skulle råkat ha dragit pengarna två gånger. Mannen bakom kassan blir seriöst förolämpad slash sur och vräker ur sig en kommentar. Jag är alltid noga med att gå sådana kvitton till kunder när jag jobbar och tycker att man bara gör det. Nupps, jag är kvittomänniska. Jag gillar mina kvitton. Just det, det slutar med att han rotar fram det ihopskrynklade kvittot som han hade slängt och ger till Åsa.

Filmen vi såg ikväll
Love and other disasters med Brittany Murphy. Den var söt, rolig och lite märkligt. Perfekt för en trött kväll och Brittany är ju så söt.

Min gos
Puss!


Kommentarer
Postat av: Carolita

Åh den måste jag se, gillar Brittany Murphy!

Postat av: Katta

hehe ja står det där och bara väntar så kan man ju som int ignorera det :P



åååå nice, ja kanske det vore kul kan ju höra av mig i såfall fast kom på att ja int har ditt nr hehe



micke å mange vilka e det? :)

2008-05-24 @ 06:44:22
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Helena J

Varför tvättstugan luktar bajs.. hm.. aldrig rensat en tvättmaskin från allt slem nångång? :-P

2008-05-24 @ 10:51:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback