Söndag kväll

Nästa helg blir vit som nyfallen snö. För att uttrycka det milt så är jag för tillfället ganska mätt på alkohol. En eller två drinkar på onsdag till bloggträffen är bestämt sedan länge (men det är ju å andra sidan inte nästa helg) men sen blir det pyamasparty med Sara på fredag (i hälsans tecken) och plugg resten av da helg.

Kollade precis vädret, och var nu redo för en smärre chock.. det ska bli så kallt som ner mot 3 grader i veckan. Det är nästan MINUSgrader.. i MAJ! Brrr. Jag som nyss har packat ner vinterkläderna och ställt in mig på att kanske lyckas bli lite lite solbränd åtminstone.

Från igår, Gosnos redo för middagen:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en skön start på vecka som kommer,,ska du göra något skoj i veckan?

Postat av: Anonym

Hihi Polly vill smaka tror jag :)

Ush ja - 3 grader är ju nästan minus. Det kunde ju lika gärna snöat. Fasen vad sur jag blir. Här blåser det redan och det räcker inte med jacka utan jag måste ha kofta också :(



hur som så önskar jag dig en fin start på den nya veckan. En vit helg hade inte varit fy skam :)



kramis

2008-05-12 @ 09:01:49
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad ska du göra idag då? :)

2008-05-12 @ 11:08:40
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback