Söndag

Jag är sjuuuuuuk. Det är syyyyynd om mig. Jag vill sova men då kommer jag vakna någongång sent ikväll och inte kunna sova på hela natten och sen inte kunna gå upp i tid för föreläsningen vi har imorgon (och där kom punkten).

Mary hade gjort en jättegod smörgåstårta så vi åt, sjöng & drack kaffe. Födelsedagar är kul!

Hittade precis värsta roliga grejen.. min blogg översatt till engelska,
här. Allt, till och med kommentarerna är översatta på svengelska. Hade jag ingen aning om att man kunde göra :-) "Has also dealt with something as unusual as cooking, mozzarellasallad and not too advanced köttfärssås with fullkornspasta."

Update: Gud så festligt, man kan översätta till en massa olika språk! Här har ni ett inlägg på hindiska (hindi?) till exempel.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad häftigt - hur gör man sånt? Jag vill ha min blogg på ett oförståeligt sätt :D



Nej, det blev ingen mozzarellasallad idag. Men, det blir kycklingfilé och wokgrönsaker och det är inte heller fel :)

Postat av: Sanna

Jag läser ju naturvetenskapliga på gymnasiet, något som inte är my cup of tea...

Även jag åt fullkornspasta idag, med massa sallad och lite av saltå's pastasås, och jag håller med på att fullkorn är gott. Det känns liksom rejälare!



Och appropå det jag stoppar i munnen så har jag nu kommit fram till vad det var! det är ju en lypsyl, så jag håller inte på att svullar trots att det ser så ut:)

Krya på dig!

2008-05-18 @ 20:17:40
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hahaha!!

jobbigt att vara sjuk men du verkar ju sysselsätta dig bra iaf =)



kraam

2008-05-18 @ 21:57:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Marie

haha nämen vilken fin översättning det blev ;) roligt med svengelska :D

2008-05-19 @ 18:33:06
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback