Resa rosa

Den här från Wedins hade varit perfekt som resväska, men det ska inte läggas några pengar på en ny sådan just nu. All fokus på fickpengar väl där.

Vi är så sega båda två ikväll. Eller alla fyra borde jag kanske säga. Inte många knop här inte.. hasar runt mellan dator, tv och kök och gör inte mycket. Har fösökt pigga upp oss med kaffe gjort på nymalda Sulawesi-bönor, gottigt men vetetusan hur mycket det hjälpte mot tröttheten!

Är sugen på att sälja grejer men jag är sämst på att skiljas från mina prylar och kläder. Tänker att "man kan alltid ha användning för det någongång". Finns det någon kurs i att tänka tvärtemot så vill jag gå den direkt!

Kommentarer
Postat av: Katja

har en såndär fast grön :)

Postat av: emsan

söt väska anseloo,skulle passa dig som handen i handsken ;) jag har haft en alldeles underbar helg!kraaaaamseloo

2008-05-18 @ 13:59:51
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Aleya

En sådan rosa väska har jag, riktigt bra att resa med.

2008-05-19 @ 07:45:28
URL: http://aleya.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback