Onsdag

Efter DH igår såg jag nyaste avsnittet av Gossip Girl. Det är ju så bra! Jag struntar helt i att det är tänkt åt tittare någonstans i tonåren för jag fullkomligt älskar programmet. Tänk vilken underbar helg det hade varit om det kom ut sådär tjugo nya avsnitt, en soffa och massor med kolhydratbomber på det (jag tänker hamburgare och pommes med dipp, flottiga pastarätter, pizza och nybakade frallor). Mmm, lycka!


Sov länge idag och har sen snoozat med Nikki. Alla borde ha ett gosedjur som henne på morgonen. Morgonhumöret blir så betydligt bättre när man har en liten fluff som ligger och puffar och fluffar mot en. Okej, dags att börja dagen. Ska till skolan och sen är det Bloggträffen på g som sagt! Ha en fin dag ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Mmmm, Älskar Gossip Girl jag med:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback