Helgen är slut, det är måndag igen

..och jag har börjat mitt nya liv. Det består av plugg dagarna i ända, jogging/promenad varje dag samt. hör och häpna, GI-kost! Igår började jag, en bakisdag av alla, med ny hälsosam mat. När Lina och A satt och tryckte i sig pizza slash kebab åt jag en omelett med tomat och kalkon. Idag har det blivit knäckisar och lax, keso och sallad till lunch. När jag väl fått för mig något så är jag envis som en åsna, men herregud vad sugen jag är på pommes med cheddardip. Kanske man borde ha en dag i veckan att äta precis vad som helst? Ja, det är en bra idé bestämmer jag. Nu ska jag speedläsa det tjocka atikelkompendiet med någon skön musik i bakgrunden. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emsan

jaa, nu är jag home home. hur har din helg varit? kramkraaaaaam

Postat av: Kristina

Klart man får ha en dag då man bara äter onyttigt:)Lycka till!Kram

2008-05-12 @ 16:57:33
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: emma

ååh, heja heja!! jag är inne på min 8e Gi-dag nu, det går bra!! har gått ner i vikt med detta förut så jag vet att de funkar =) lycka till!! emma

2008-05-12 @ 23:04:05
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback