Fredag - tröttdag men bra dag

  • Dagen börjar med tidig uppstigning för plugg på skolan där också både frukost och lunch intas
  • Sen är det dags för jobb några (få) timmar
  • Varpå jag möter upp Åsa på stan, A kommer också och vi käkar något kebabliknande
  • Nu tvättar jag för fullt
  • ..och snart ska vi se på film + att jag måste knappa ner reflektioner kring vårt arbete
  • Och så två hundpromenader mellan allt

Så, en stor kopp kaffe innan det är dags för nästa vända ner till tvätten och sen ska jag inte resa mig från soffan på resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: emsan

låter som en guldkväll :) själv sitter jag nere i byhålan och är proppmätt efter ett par våfflor :)ha en fin helg raring! KRAM!!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback