Tackavetja Ipren

Vaknade med jämna mellanrum hela natten av min tandvärk (som går upp mot örat och huvudet med) och magvärk (som spänner och drar i ryggen med). Men varenda gång jag vaknade till vart jag i sånt där halvsovandes tillstånd så jag fattade som inte att jag kunde gå upp och ta en Ipren. Tillslut, vid 6-tiden vaknade jag till lite mer och gjorde det.. sen sov jag som en prinsessa ett par timmar. Inte piggast idag, men vad gör det när det är påskafton. Väntar på att far min ska komma så ska det ätas en massa ägg. A jobbar hela dagen så det blir vi två människovarelser och så djuren då såklart.

Kommentarer
Postat av: Teddy

jag är också med pappsen idag. Det är väldigt mysigt faktiskt! Krya på dig med alla smärta tjejen och hoppas verkligen att ni får en mysig påskafton..
stor kram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback