Söndag

Å ena sidan är jag jättejätteglad, kommer ni ihåg att jag beklagade mig över att det inte fanns någon grekisk restaurang i Umeå? Ungefär samtidigt fick jag reda på att det samma vecka har öppnat en. Där finns rätter såsom:

" Fläskfiléspett med fetaostfylldpaprika, lök, zucchini. Serveras med tzatziki, rödvinsås, ris & potatis" och "Sauterad scampi med vitlök, rosépeppar, paprika, zucchini, vittvin & grädde.

Serveras med ris"


Men men men, dessa underbara rätter kostar också runt 180-200 kr. Så sänk priserna, jag är freaking student och börjar bli trött på Mc D!!

image2550


Kommentarer
Postat av: Mileee

Haha känner verkligen igen det där. Kostar så mycket och så får oftast ingenting på tallriken.

Postat av: Ankie

Vad roligt med en grekisk restaurang i Umeå! Det börjar arta sig! Var ligger detta måltidsställe då?

2008-03-24 @ 10:33:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback