Playlist: doggywalking

Ha ha. Jag måste verkligen göra mer än en playlist på mobben. När jag är ute och går i full powerwalkstämning vill jag inte ha sorgsna Bob Dylan-låtar och körliknande versioner av Unchained Melody. Det blir aningen fel rytm för hurtigheten.

Det var grymt skönt att sova en stund! Det funkar sålänge man är ledig dagen efter åtminstone. Har jag sovit på eftermiddagen så kan jag räkna med att sitta uppe halva natten..men imorgon e det sovmorgon huuur länge jag vill.

Tre nya ikväll: Elle Lyx som jag köpte för första gången, rolig att bläddra i men lite väl överdriven med vissa saker, fast å andra sidan är väl det hela konceptet. Sen kom A med en påse sura bilar, dom är riktigt riktigt goda! Och så har vi nya serien The Starter wife som jag såklart är fast i nu.
image2508

Kommentarer
Postat av: chunkie

sov ochså :), himmla skönt

Postat av: Sanna

Neeeeeeej! Var the starter wife igår? Typiskt! Jaja, själv satt man och såg alien vs predetor 2 med killen, hmpf. Nä, nu ska jag traska till bussen i regnet. Ha en bra dag!

2008-03-12 @ 07:52:05
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback