Nya naglar och häng på stan

Jag älskar mina naglar, jag sitter och tittar på dom och så gör jag något annat i en minut..och sen måste jag snegla på dom igen. Så vackra är dom. Problemet är att det inte är mina egna. Det är plastbitar som kan ramla av när som helst. Det känns förstås rätt jobbigt. Men jag vägrar betala en tusenlapp för att fixa dom (ja, det är så dyrt här). Får vänta till los America.

Mötte Lina för en lunchdejt på stan. Inget ville sig gå riktigt rätt. Haha. Lina börjar med att underhålla genom att storma in på bibliotekets toalett där snubben glömt låsa och sitter och skiter för fullt med olåst dörr när hon öppnar. Ohhh nooo var hans kommentar. Ja, oh no för beskådaren med. Sen sprang han i full karriär ut från cafét (mycket förståeligt, det hade jag också gjort). Aja, vi fick vår fika gånger två, fyndade reseförpackningar, necessärer och läppstift á 5 kronor styck på Lindex och lärde oss skicka låtar via bluetooth med hjälp av The Phone House.

Crap, nu borde jag plugga. Alltså ska jag städa istället. Precis som det ska vara när man har mycket att göra egentligen.

image2484


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snygga naglar!
Nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

Postat av: Mia dh

Snygga var dom:) Ha en go torsdag:)

2008-03-06 @ 16:27:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Pernilla

Haha, kärleksbrev. Njaa... Får väl ge honom en blygsam puss när han kommer till mina hemtrakter för spelning om cirkus en månad ;)

Skönt att videoinspelningen gick bra. Jag förstår verkligen din oro, men ja, även det är väl en vana antar jag...

Jodå, med mig är det bra förutom lite huvudvärk. Har både jobbat och slitit med några flyttlass men det går framåt :) Har du fått gjort allt du skulle idag?

Hoppas allt är bra! Kram!

2008-03-06 @ 16:32:52
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Elisabet

Snygga, konstigt det där att det är roligare att typ städa toaletten än att sätta sig och plugga!

2008-03-06 @ 21:14:42
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback