Bevvan is coming back!

Det här är ju helt lovely! En nutidsversion av Beverly Hills ska kanske komma.. åhh.. jag tvivlar på att det kan bli lika bra som originalet, men ändå.. kul!!

Jag kommer göra succé på seminariet imorgon: hittar inte en av artiklarna, resterande har jag läst bakfull + att det hela kommer utspela sig mitt i ottan. Underbara förutsättningar. Bahhh.. är så hungrig och trött nu alltså. Låg i sängen förut och drack kaffe och läste, orkade inte ens sätta mig upp ordentligt. Drömmen hade varit ett stort bord bredvid sängen med en massa god mat, Oboy och cola. Sen en stor tv med grymma filmer..och gärna ett par standup-komiker som stod och spexade live framför en.

Ok, jag ger upp för nu.. snart middag: buffalovingar, ris och broccoli.

ps. Visst är det fint! (press play)

Kommentarer
Postat av: Katja

ny version av beverly? oh my :P

Postat av: Pernilla

Jag älskade hennes version - underbar! Mindre underbart med seminarium kl. 08 dock. Själv ska jag jobba 13.15-21.15...sådär road.

2008-03-16 @ 21:10:30
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Carolita

Kul! Men är det nya skådisar eller är det samma?

2008-03-17 @ 16:33:34
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback