18 mars

image2530Ni som arbetar: försök aldrig undervärdera ansträngningen av att plugga. Sitta och lyssna koncentrerat i tre timmar känns ofta som en hel arbetsdag. Man blir helt tom på energi. Imorgon är det föreläsning PLUS jobb.. åh kan någon snälla ge mig sådär 58 miljoner? Pleeease. Jag blir faktiskt lite depressed när jag tänker på allt som ska göras framöver. Rättelse, väldigt depressed.

Le outfit för dagen:
♥ Min underbara jeanskjol från Numph (hur gör man ett sådant där tyskt u på datorn?)
♥ Snajsig topp från Christina Ribel
♥ Nästan lika snajsiga strumpbyxor från H&M.. och sist & även minst: röda naglar från Mavala i färgen..ehmm New Delhi visst.

puss und kram

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snyggt! Tryck alt och tangenten bredvid å samtidigt och sedan u så blir det ett tyskt!

Postat av: frida

hur klarar du av den där kjolen? jag har en typ likadan men ser inte klok ut i den!

2008-03-18 @ 17:16:37
URL: http://fry.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback