Vardagen - semestern

Jag är ju så inne i mitt rese/shoppingberättande att jag helt glömmer bort vardagen och nuet. Kom ju hem till Umeå igår kväll och idag-dagen har gått tokfort. Sov länge, åt lite flingor och begav mig ut i regnet för att träffa Angelica på stan. Vi tog en trevlig fika på Barista och shoppade lite. Kvällen har sen ägnats åt stortvätt, fisk- &grönsakssoppa och chai-latte. Har hur mycket som helst jag vill hinna med nu när jag är ledigochhemma men vi får väl se med det där. Nu är det inte värsta ambitiösa sakerna jag snackar om utan snarare sådant som att rensa en del här och framförallt LÄSA, har kommit halvvägs på Den vita massajen samt lånat de två kommande böckerna i serien som jag också vill läsa. Det ska nog kunna gå va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon..Hoppas att du får en skön & lugn tisdag..Sker något skoj denna dag?

Postat av: Angelica

Jag är snart halvvägs på den vita massajen oxå.. läste som en tok igår.

2008-06-24 @ 11:18:58
URL: http://denanglalika.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback