Utmanad

Jag blev utmanad av Pernilla och är inte sämre än att jag gör den, här & nu:

Fem saker som finns på din "att göra-lista" idag?
Fortsätta den eviga storstädning, idag med hjälp av A
Inhandla en ny kalender, fick smått panik när jag inser att min nuvarande snart tar slut
Bege oss till någon affär större än Ica Nära och köpa en massa bra mat
..och sedan tillaga Chili con carne (blev sugen på det igårkväll)
Träna ska jag också göra

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag alltså 14 år och var en sann fjortis med jazzbyxor från Rabbit och en Hootch i handen, alltid redo för discon tillsammans med kompisgänget. Hade precis flyttat från ett område till ett annat så hade bytt skola, gick då i 8:an i Lund och tyckte att pluggandet var en rätt onödig aktivitet.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
Oj, måste jag begränsa mig till fem saker. Okej ska tänka efter en stund.
1. Jag hade med glädje gett pengar till familj och vänner.
2. Köpt en jorden runt-biljett och upptäckt allt jag vill se och uppleva. Eller hälften åtminstone, måste ju ha något kvar till senare tillfällen.
3. Byggt upp kontakter med engagerade människor runt om i världen och betalt för att bygga barnhem, sjukhus och liknande för människor som är i behov av det.
4. Åkt till New York igen för en dunder-shoppingrunda
5. Öppnat djurhem runtom i Sverige och sedan även andra länder.
(en massör på heltid hade jag grymt gärna velat ha med!)

Personer du vill veta mer om?
Min kära A tycker jag ska göra den här, även Angelica, Lina, Sara, Frida och Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vi åker tisdagen efter så vi hinner hem o vända efter piteå med... mkt flängande haha =)



händer nåt kul i helgen?

kram!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback