Tillbaks i Norrland

Cirkeln är nu sluten, jag är åter i vår lägenhet i Umeå. Har precis duschat efter skrubbande och städande här hemma, väntar på färdigrätterna i ugnen och fotbollen på tv´n. Inte helt fel att vara hemma faktiskt, ska bara tvättas och storstädas sen är jag nöjd.

Flyget gick superbra, hur smidigt som helst. Kom till Sturup i lagom tid, pussade A hejdå och hann läsa min Marie Claire i 10 minuter sen var det dags att gå ombord. Hade Idol-Kishti ett par rader framför och två snubbar i 30-års åldern bakom mig som förmodligen aldrig hade flugit förr. Av i Sthlm för ett snabbt byte och på nästa flyg satt jag bredvid en ensamåkande liten pojke som var värsta van vid hur allt funkade och fick lära mig hur man fällde ut specialbordet på första raden. Söt.

Kommentarer
Postat av: Katja

Välkommen hem! ;) kom o städa hos mig också vettja :)

Postat av: Pernilla

Skönt att vara hemma igen. Säga vad man säga vill, men det är allra skönast när man har landat i sin egen lägenhet. I alla fall så inser man det efter ett tag :)

2008-06-23 @ 10:20:53
URL: http://pernillah.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback