Sommar!

Det är sommar på alla sätt det kan bli det. Vi hade sista tentan igår och idag är det 27 grader i skuggan. Jag gömmer mig dock inomhus än så länge tills jag kommit på någon bra plan att antingen a) få bada b) komma på någon annan plan mot hettan.

Igårkvällen var vi på uteservering för en afterwork för kollegorna och ett tentaglas för mig. Hemskt trevligt! Kom hem sedan vid elva och var helt slut, somnade direkt.

Nu är det alltså fyra dagar kvar tills vi åker till Skåne, och 6 dagar kvar tills vi åker till New York. Det känns ännu inte helt verkligt. Ska städa, fixa och dona nu dagarna som är kvar här hemma. Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha jasså sommaren har äntligen kommit till er med? sommar i norland är faktiskt riktigt bra! synd bara att den är så kort =)



spännande med resa framför er!!



kram

Postat av: Pernilla

Åh, du gör mig så avundsjuk med New York. Hela, hela tiden :D Ska det bli skönt att komma hem och så innan?



Vi har fint väder i alla fall - jag var precis ute och gick en runda och gud vad svettigt det var. Riktigt hett!



Hmm, den närmaste Monki borde vara Malmö. Men jag hittar aldrig någonting där - allt fint gömmer sig på Internet :D



Kram!

2008-06-05 @ 13:46:30
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: e

braaaa här, har precis kommit ner till nickepicke, trodde jag skulle koka sönder i bilen! Jag klagar inte på värmen, men satan så varmt det är! ;) Ha en fin helg du med!! Puss & Kraaaam!

2008-06-05 @ 15:01:19
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt med lov va!? Men du hur står det till med resfebern? Jag hade nog klättrat på väggarna asså :)

2008-06-05 @ 18:44:50
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback