Resdagbok - 17 juni på väg hemåt

Tisdag
"Sitter på flyget och är dödligt trött men sätena är sjukt små denna vägen med och det är tänt överallt nu. Vi har flugit i kanske 1,5 timme (eller mer?). Maten, téet och miniglaset med vin är avklarat och jag halvkikar på Definitely Maybe. Nä fy vad jag hade velat ha en säng nu.. Zzzz..





Ca kl. 2.30 (i Sverige 8.30) Det här är fullständigt horribelt, jag är så otroligt trött men kan inte sova mer än sådär fem minuter.. fryser, är kissnödig, det kliar överallt och jag vill bara hem och duscha sen lägga mig i en säng.. vad kan det vara till London nu? Kanske två timmar? Har i alla fall musik i lurarna, just nu lyssnar jag på Taio Cruz - riktigt skön musik. Nu tände dom lyset, så godmorgon! Lidandet börja sakta men säkert närma sig ett slut. Haha. Först ska vi vara på Heathrow i 3h, sen flyg 1,5 h till Kphmn för att avsluta med tåg till Svågetorp. Vi är bara halvvägs alltså. Blä, nu känner jag mig illamående också.. tur att det snart är dags för frulle.
Ca kl. 4. Ja! Nu landar vi snart!"



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där.

Nej, för mig blir det nog ingen resa, en liten semester innanför landets gränser möjligtvis. Och nu håller jag på och få sommarjobb inom väg-branschen också (oh yeah;)) så får se om det blir nån tid att ge sig iväg på något! För dig då, blir det lugnt med resandet för ett tag nu?

Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Söta bilder :)

2008-06-26 @ 15:59:48
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Anonym

God eftermiddag...haft en skön torsdag..höll på att skriva tisdag..hihih----sker något skoj i kväll?

2008-06-26 @ 16:16:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag jobbar på posten och sorterar eran post och kör dem i maskiner och sorterar för hand på malmö terminalen...kram

2008-06-26 @ 16:16:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena J

Oj, vilka trötta resenärer. ;-)

2008-06-27 @ 22:48:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback