..och sen tropiskt ovader

Lagom till att vi skulle ta uptown-loopen borjar det sporegna, ratt skont med tanke pa den extrema varmen kan man tycka men no no no, inte ikladda sma klader och dessutom ar det super-AC precis overallt. Vi pendlade mellan taket och insidan av bussen hela rundan som gick genom upper manhattan och Harlem. Nar rundan borjade narma sig sitt slut hade jag varit i behov av en toalett i drygt en timme men da skulle vi byta buss och den gick langsammare an langsamt. Det hela slutade med en toalett och aven middag pa McD ungefar en halvtimme senare. Nu askar och blixtrar det med.

Har ar var nya hangout-place i dator/tv rummet, att vi inte upptackt det tidigare. Kaffe, te, lugn och ro + internet. Och tro mig, framforallt lugn och ro behover man nagra minuter emellanat i denna staden. Det ar fullt os varenda sekund. Sen manniskorna, det finns alla storlekar, utseenden..allt.. det ar underbart! Har nagon ett ordentligt antal miljoner over sa ge dom till mig sa jag kan kopa en liten lagenhet har!

Nu Sex and the city filmen! Sen ska jag avsloja ALLT vad som hander i den for er ;-)

Oops..nu sager dom pa tv'n att storm ar pa vag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! Hoppas du har det härligt trots busvädret! Kan ju trösta med att vädret är nyckfullt även här hemma i svealand!

Sköt om dig och ha en underbar semester!

Postat av: Lina

Jag kommer inte läsa din blogg på en hel vecka förrän jag själv sett Sex and the city :P Det låter som ni har det helt underbart! Saknar dej! Lööööv

2008-06-15 @ 21:45:05
URL: http://slajna.blogg.se/
Postat av: Angelica

hoppas vädret blivit btre nu! inte kul med åska och spöregn. Men verkar som du har det bra ändå :) Är en gnutta avis måste jag erkänna. Inte en liten gnutta heller, utan en hel hög med avundsjuka. Är glad för din skull iaf!

2008-06-16 @ 11:36:34
URL: http://angeland.bloggspace.se
Postat av: Jenni

Jag är avundsjuk!

Själv sitter jag hemma framför datorn uttråkad som f**n och har jätteont i halsen. Skulle jobbat idag men kan inte prata i telefon 8,5 timme med halsont så...

Hälsa Anders och ha det underbart de sista dagarna over there nu! :)

Puss å kram

2008-06-16 @ 13:16:59
Postat av: frida från lund

åh. om du ser det här innan du åker hem kan du väl dra med dig en I love NY tröja till mig? puss.

2008-06-16 @ 14:20:04
URL: http://fry.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nä, nu tycker jag det är dags för lite uppdatering! Jag är nyyyfiken!

2008-06-18 @ 17:55:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback