Idag

Så idag alltså.. åkte ner på stan för att möta Stefan. Slank in på Body Shop och skulle kolla en grej, slutade i sminkstolen för en ögonskuggesminkning med rosa och lila. Blev riktigt fint, jag brukar annars vara lite tveksam till rosa på ögonlocket. Mötte S vid biblioteket och mycket smidigt satte vi oss på Bibliotekscaféet. Jag var riktigt hungrig så beställde både en laxbagel och hallonpaj + supergott té. Vi catchade upp det senaste året..eller ja åren snarare, det var nog sådär två år sedan sist. Efter fikat mötte vi hans flickvän och gick runt på jakt efter en tröja till Stefan, som också hittades.

Ikväll har jag.. tycker inte jag gjort nånting men uppenbarligen har jag det eftersom klockan börjar närma sig midnatt. Skönt att kunna vara så obrydd om tiden. Jag säger det igen: semeeeester!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback